štvrtok 10. februára 2011

BC MOBIL & TECHBOX

BCMOBIL MÁ 5 ROKOV!

Koncom novembra minulého roka som sa rozhodol zostať u operátora, ktorého využívam niekoľko rokov. Vybral som si vhodný dátový a volací program a tešil som sa z nových úspor v nasledujúcom období. Zároveň som však požiadal aj o zrušenie telefónneho čísla, ktoré sme využívali v redakcii na testovanie, no už bolo nepotrebné. Predajca bol príjemný, trvalo mu síce všetko dlhšie, avšak neponáhľal som sa. Poprosil som ho, nech si dá pozor, co mi aktivuje a deaktivuje, lebo som akýsi magnet na chyby, ktoré musím dodatočne riešiť. Všetky formality sme vybavili a spokojný som odišiel z predajne domov. V jedno pekné sobotné dopoludnie pozriem na telefón a ten je bez signálu. Rozmýšľam, co sa deje. Som v lokalite, kde nie je žiadny problém, navyše všetci naokolo telefonujú. Spomenul som si však na obmedzenú životnosť SIM kariet a bol som presvedčený, že práve tá moja si práve vyžiadala výmenu. Pri mojej intenzite telefonovania by ma to ani neprekvapilo. Pri návšteve predajného miesta operátora som priamo žiadal o výmenu SIM karty. Tu ma však prekvapila odpoveď: „Ved vaše telefónne číslo bolo deaktivované, nejde o chybu SIM karty“. Prosím? Nechápavo som sa pozrel na usmiateho pracovníka. Neexistuje! Prečo by som si deaktivoval moje telefónne číslo, ktoré majú všetci, navyše keď som si na nom aktivoval nové služby.

Práve táto sobota však bola mojím fakturačným dnom a vraj na moju žiadosť bolo číslo zrušené. Nechápavo som sa snažil zistiť, kde mohol nastať problém. Zrazu som si spomenul na nedávny telefonát jednej zamestnankyne môjho operátora, ktorá sa mi snažila ponúknuť výhodnejšie podmienky a možnosť naďalej používať telefónne číslo. Nepustil som ju však k slovu, keďže som bol v tom, že ide práve o to telefónne číslo (využívané k testovaniu telefónov), ktoré som zrušil a nemal ho záujem využívať ani za akýchkoľvek výhodných podmienok. Je už nepotrebné. Teraz som pochopil, že sa snažila o to, aby som si ponechal moje dlhoročne používané telefónne číslo Pracovník totiž vtedy v predajni urobil chybu a nechal mi deaktivovať nesprávne telefónne číslo Dokonca som mu to podpísal. OK, tak mi číslo prosím aktivujte naspäť a bude všetko v poriadku. Na reakciu „...to nejde, je víkend a bude to možné až v pondelok“ som v prvých sekundách nenachádzal odpoveď. Toto je moje hlavné číslo, co keď sa niečo stane, co keď práve tento víkend ma bude potrebovať niekto blízky? Nemohol som túto situáciu nechať tak. Prvýkrát v živote som teda využil kontakty novinára, ktorého chlebíčkom sú najmä mobilné telefóny a telekomunikačné služby.

Nemusel som čakať do pondelka, asi o hodinu bolo moje číslo opäť aktívne. Ďakujem. Potešil som sa, no zároveň ma mrzelo, že ak to nebolo také zložité, prečo to nemohli urobiť na požiadanie bežného zákazníka? Dobre teda, všetko vyriešené, dokonca v nasledujúcom týždni prišla potešujúca správa, že získam špeciálnu zľavu na najbližšie fakturačné obdobie ako satisfakciu za spôsobené nepríjemnosti. Tá zľava je však asi ešte niekde na ceste, pretože v najbližšom fakturačnom období som zaplatil plnú sumu. Zľava totiž vo faktúre nebola. Nie že by som bol od zľavy závislý, ale ako ospravedlnenie za chybu som ju uvítal. Myslel som si, že krátkym telefonátom so zodpovednými za vystavenie mojej faktúry uvediem veci na správnu mieru. Súhlasil som, že zľava bude v ďalšom fakturačnom období. Prišla ďalšia faktúra. Opäť bez zľavy. Opäť som sa ozval a opýtal sa na dôvod. Vraj za to môže dlhodobá PN pracovníčky, ktorá mi ju mala aktivovať. Je 2. februára 2011 a ja som bol oboznámený s tým, že zľavu už určite dostanem v ďalšom fakturačnom období. Mám chuť s niekým uzavrieť stávku, že Orange škriatok opäť zaúraduje.

Plný signál, bezchybné faktúry, šťastný výber operátora a príjemné čítanie vám želá

Roman Calík
šéfredaktor.

BCMOBIL & TECHBOX 1-2/2011 Editorial
Autor: Roman Calík

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára