Naučte sa vidieť veci z nadhľadu
Ako možno viete, minulý mesiac skončil jeden z tlačených IT magazínov na slovenskom trhu. Viacerí moji známi sa ma pýtali, čo to znamená pre náš magazín. Odpoveď je jasná, PC REVUE pokračuje ďalej, ako vidíte aj na tomto výtlačku ako jedni z mála na slovenskom ale i českom trhu máme aj letné vydanie. Aktuálne vstupujeme už do 19. roku, končí teda náš „tínedžerský“ vek (prvé číslo vyšlo v auguste 1993). Hneď druhým dychom, ale treba férovo povedať, že dnes vydávať tlačený magazín je celkom umenie. Na rozdiel od západnej Európy je u nás situácia oneskorená a mám taký pocit, že skutočný prejav ekonomickej krízy u nás aktuálne vrcholí. Stále sa snažíme zachovať cenu magazínu tak, aby si ho mohli kúpiť čo najširšie skupiny ľudí. V oprávnených prípadoch máme aj sociálne predplatné, ktoré dotujeme z našich vlastných zdrojov. Ak však máme priniesť hodnotné a jedinečné články, musíme mať dostatočné zdroje napr. na cestovné náklady a aktualizáciu testovaciu výbavy. Rovnako redaktori i všetci kolegovia z redakcie musia byť zaplatení, ceny energií kontinuálne rastú. V hodnoteniach, ktoré od vás pravidelne dostávam sa obšas vyskytne konštatovanie, že v našom médiu máme veľa inzercie. Tá je však neoddeliteľnou súčasťou každého tlačeného média, ale aj rozhlasu i televízie. Bez tohto zdroja by to celé nefungovalo, resp. PC REVUE by bolo tak drahé ako niektoré zahraničné IT magazíny. Inzercia pritom má svoju informačnú hodnotu, často totiž konzultujeme so zadávateľmi inzercie formu predstavenia ich produktov v PC REVUE, aby to celé malo zmysel. Prvoradým cieľom je priniesť čo najviac hodnotných informácií pre vás, čitateľov.