streda 3. augusta 2011

PC REVUE - OpenPark

Paralelné svety

Stratila sa mi obľúbená zimná bunda a ani za svet ju neviem nájsť. Bola na mieste odkiaľ ju nemohol nikto iný zobrať ale zrazu nie je. Jednoducho zmizla. Okrem toho sa mi v posledných mesiacoch podobným spôsobom stratili slúchadla k MP3 prehrávaču, skvelá kniha od Eckharda Tolleho a pár ďalších drobností. Prehľadal som všetko, čo sa dalo, ale bez úspechu. Je to fakt záhada, jediným vysvetlením je teória o časopriestorovom premiestnení zmiznutých veci do iného paralelného vesmíru. Na prvý pohľad sa môže zdať, že je to len čistá myšlienková fikcia na ospravedlnenie mojej zábudlivosti a neporiadnosti ale verte, nie je to tak :-)

„Moja“ teória okrem toho popisuje aj iné „záhadné“ udalosti v našom vesmíre. Nevychádza zo všeobecnej teórie relativity, kvantovej mechaniky ani teórie superstrún. Jej špecifickosť spočíva v tom že nemá žiadny vedecký základ J čo mi poskytuje alibi a možnosť dať voľný priestor fantázii. Opiera sa o známy predpoklad, že naše vlastné myšlienky a pocity formujú realitu, ktorú zažívame, takže každý z nás si je strojcom tej svoje vlastnej reality. Potiaľto by to bolo pekné, má to však malý háčik. Pravdepodobne niekde na začiatku došlo k  omylu (alebo to bol zámer?), pretože jednotlivé osobné časopriestorové mikrosvety namiesto toho aby existovali paralelne vedľa seba striktne oddelené, tak sa čiastočne prelínajú a vzájomne ovplyvňujú. Dôsledky tejto „poruchy“ sú zrejmé. Niektorí jedinci nezvládajú vlastné myšlienky, ego a emócie a tak otravujú a ničia život nie len sebe ale aj iným. „Nesmradia“ si len do vlastného časopriestoru ale aj do širokého okolia. A podľa toho, čo zažívame posledných pár tisícročí tu na Zemi tak sa takýmto jedincom v hlavách „točia“ dosť desné veci.  V extrémnych prípadoch z toho vznikajú príšerné následky ako lúpeže, vraždy, vojny atd. Nemáme byť na čo veľmi pyšní, ak by som bol mimozemšťan a v rámci prípravy cestovného itinerára by som si z vesmírnej encyklopédie vytiahol krátku retrospektívu histórie ľudskej civilizácie na Zemi asi by som sa jej veľkým oblúkom radšej vyhol.

V menej extrémnych prípadoch nezvládnutých myšlienok, ega a emócií môžete naraziť na protivnú predavačku či sestričku v ambulancii, nepríjemného suseda či kolegyňu, ktorá vás v práci ohovára. Nie je to nič hrozné čo by sa nedalo zvládať a čo by ste po chvíľke nedokázali rozdýchať či rozchodiť. Rozumiem tomu, že všetkých ľudí stretávame preto, že to má nejaký dôvod, aby nás niečo naučili o nás samých, aby nás posunuli ďalej. Možno k väčšej trpezlivosti, schopnosti ovládať sa, porozumeniu, tolerancii, pokoju, pokore, odpúšťaniu, atd. To všetko beriem a nemám nič proti tomu, naopak beriem to ako príležitosť svojho vlastného osobného rastu. Niekedy však už nemám chuť stretávať jedincov ktorí to nemajú v sebe vysporiadané, nepracujú na sebe ale otravujú život všetkým okolo seba. Myšlienkami, slovami, skutkami. Nerozumiem, prečo si neriešia svoje hnevy, strachy, závisti, komplexy a všetky ostatné podoby negativity v sebe, prečo otravujú svoje okolie. Ak vidím že sa snažia, napredujú, že to pomôže im alebo mne, tak danú lekciu rád absolvujem. Ale ak to nikomu nič nedáva, ak to ich alebo mňa nikam neposúva, tak sa mi to zdá zbytočné, otravné, únavné a nezmyselné. Nehovoriac o jedincoch s ktorými nič nemám, osobne s nimi neprichádzam do styku ale aj tak negatívne ovplyvňujú môj život.

Nemám záujem zdieľať svoj osobný časopriestor s klamármi, podvodníkmi, špekulantmi, závistlivcami, hulvátmi, nervákmi, atď. Rovnako v ňom nechcem mať mocou skorumpovaných politikov, výrobcov nekvalitných potravín, firmy ktoré uprednostnia profit pred ekologickejším riešením výroby, atd. Nehovoriac o zlodejoch, výrobcov drog či vrahoch.

Každá zo skupín nech si funguje vo svojom vlastnom záujmovom časopriestore a ostatným nech dajú pokoj. Tam nech sa vzájomne zneužívajú,  podvádzajú, hulákajú, klamú a kradnú. Prosím preto kompetentných o oddelenie týchto „záujmových“ skupín do iných striktne paralelných svetov, ktoré sa už nebudú prelínať s tým mojím. Ak sa to už v tomto štádiu nedá tak sa asi ja presťahujem aj s ďalšími záujemcami do iného ešte neobsadeného paralelného vesmíru. Verím, že tam už na mňa čaka tá moja stratená bunda, slúchadla a ďalšie príma vecičky :-) Pripravte sa, raketa za chvíľu štartuje :-)

PC REVUE 8/2011 OpenPark
Autor: Martin Drobný

1 komentár:

  1. Aké sú vaše finančné potreby? Poskytujeme pôžičky od minimálne 7 000 USD do maximálne 900 000 000,00 USD s pohodlným trvaním, ktoré sa pohybuje od 1 do 25 rokov pri veľmi zníženej úrokovej sadzbe 3%. Kontaktujte nás e-mailom: mrfrankpoterloanoffer@gmail.com
    Ďakujeme a tešíme sa na vašu rýchlu odpoveď.
    S pozdravom,

    OdpovedaťOdstrániť