utorok 23. septembra 2014

QUARK

Inovácie za každú cenu?

Minule dostal kolega defekt na aute. Bol piatok večer, víkend sa začínal, a to, čo sa mu prihodilo, nebol len obyčajný defekt, ale poriadne roztrhnutá pneumatika. Auto vo svojej kategórii nepatrí akurát medzi tie najlacnejšie, a tak kolega očakával aj služby na príslušnej úrovni. Zavolal teda asistenčnú službu a čakal. Naozaj, netrvalo dlho, prišla asistenčná služba a auto odtiahla do servisu. Tam ho servisný technik prevzal, spísal protokol a keďže v servise už nik iný nepracoval, potriasol kolegovi rukou a povedal mu, nech sa v pondelok ráno zastaví. S tým technik zatvoril za kolegom dvere. Predstavte si tú situáciu: piatok večer, víkend pred vami a vy zostanete na ulici pred servisom kdesi v odľahlých končinách mimo centra mesta. Samozrejme, bez náhradného vozidla. Čo teraz?