sobota 14. mája 2011

BC MOBIL & TECHBOX

ĎAKUJEME VÁM

Som veľmi rád, že naša súťažná anketa, ktorú sme vyhlásili v poslednom vydaní BCMOBIL & TECHBOX 3-4/2011, ale i na TECHBOX.sk, sa u vás stretla s veľkou odozvou. Chceli sme vedieť, kto ste, naši milí čitatelia, aký je BCMOBIL & TECHBOX a čo vás v ňom najviac zaujíma. Priznám sa, že výsledky ankety ma miestami i prekvapili. Zároveň ma veľmi potešilo, že väčšina z vás nenechala poslednú otvorenú anketovú otázku prázdnu, a tak sme dostali množstvo podnetov a nápadov, z ktorých mnohé stoja za realizáciu. Samozrejme, prišla i kritika, ktorú si veľmi vážime a sľubujem vám, že každý jeden podnet, kladný i záporný, si v redakcii podrobne prediskutujeme. Veď vaša spokojnosť je naším motorom...


Znie to síce ako slogan, ale verte mi, že vaše pripomienky sú pre nás mimoriadne cenné. Zaujímavé je, že sa nám zvyšuje počet čitateliek, totiž až 24% odpovedí na anketu vyplnili ženy. Zároveň sa potvrdilo, že dominantnou skupinou našich čitateľov sú ľudia vo veku od 19 do 35 rokov, ktorých je viac ako 60%. Veľkým prekvapením bolo rozloženie hlasujúcich v ankete na kraje, kde okrem Trnavského kraja boli hlasy veľmi vyrovnané. Len o minimálne percentá viedli Bratislavský a Košický kraj. Najviac hlasov prišlo práve z Východného Slovenska. Potešila nás i skutočnosť, že časopis nezostáva len u jedného čitateľa, ale prečíta si ho viac ľudí – dá sa povedať, že minimálne dvaja. Na otázku, ktoré produkty vás najviac zaujímajú, prišla jednoznačná odpoveď – mobilné telefóny. Významnejšie ste však hlasovali aj za tablety/notebooky a taktiež fotoaparáty. Najväčší nezáujem je o GPS navigácie. Táto skutočnosť pravdepodobne vychádza i z toho, že dnešné smartfóny už dokážu plnohodnotne nahradiť bežné prenosné navigácie a taktiež sa navigácia stala cenovo dostupnejšou priamo v automobiloch. Tak isto nás prekvapilo, že až 42% z vás by uvítalo viac porovnávacích testov. Toto je pre nás výzva. Už v aktuálnom vydaní sme pre vás pripravili krátky súboj top Android smartfónov. Súbojov však bude určite viac.

Rád by som vám na tomto mieste oznámil absolútnu novinku v našom časopise. Sú ňou QR kódy, ktoré nájdete pri vybraných recenziách a témach. Vďaka nim si môžete pozrieť viac obrázkov testovaných produktov, ktoré sa nám do časopisu už nezmestili. Postupne budeme pridávať aj iný doplňujúci obsah, vďaka ktorému sa dozviete o testovaných produktoch čo najviac. A čo je vlastne QR kód? QR (Quick Response) kódy sú špeciálne dvojdimenzionálne kódy podobné známym bar kódom, ktoré môžete jednoducho čítať s vašim mobilným telefónom. Aplikáciu na čítanie QR kódov máte buď už nainštalovanú v telefóne priamo od výrobcu, alebo si ju nájdete v obchode s aplikáciami pre váš operačný systém – do vyhľadávania zadajte „QR“. Následne stačí kód v časopise nasnímať fotoaparátom telefónu a otvorí sa vám web stránka ukrytá v QR kóde. Takže, príjemné QR-kovanie.

PS: Rád by som ešte nadviazal na editorial zo začiatku roka – Zľava na ceste, ktorého pokračovanie ste našli v minulom vydaní. Ako sa to hovorí? Do tretice všetko dobré? Mám totiž skvelú správu, sľúbená zľava konečne dorazila a vyriešila sa i extrémne vysoká suma z posledného fakturačného obdobia. Našťastie som nemusel dokazovať spotrebu dát, ktorú si pravidelne evidujem vďaka špeciálnej aplikácii, stalo sa totiž, že systém mi zaúčtoval spotrebu viac ako 700 MB v plnej výške a akosi zabudol, že mám aktívny 1000 MB balík dát. Som rád, že Orange situáciu nakoniec vyriešil, ospravedlnil sa za vzniknuté komplikácie a dokonca sám ponúkol ďalšiu zľavu, ktorú už našťastie nezabudol aj poskytnúť. Čo sa stalo, stalo sa. Vážim si však prístup operátora a snahu nielen vyriešiť situáciu, ale i poskytnúť niečo naviac. Nepotešilo by vás, keby vám čašník po hodine čakania (ak by ste samozrejme neodišli, lebo na vašu objednávku zabudli) namiesto uhýbacieho pohľadu, s ospravedlnením priniesol chutné jedlo a dodal, že je to na účet podniku? Omyl sa môže stať kdekoľvek, otázkou je, ako sa vyrieši.

Príjemné čítanie vám želá

Roman Calík
šéfredaktor.

BCMOBIL & TECHBOX 5-6/2011 Editorial
Autor: Roman Calík

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára